S.C. EUROSERVICE ASCENSOARE S.R.L. este infiintata in anul 2008 si are toate autorizatiile Iscir necesare pentru instalatiile de ridicat, in special ,pentru ascensoare. Avem o echipa de profesionisti specializati in strainatate si asiguram calitatea serviciilor noastre si garantam 100%. Avem colaboratori interni si externi cu renume in domeniul ascensoarelor si cu o experienta de peste 50 de ani in productia si comercializarea pieselor de schimb, care ne sprijina tehnic si profesional.
EVOLUTIA IN TIMP A ASCENSOARELOR!….STIATI CA……?
Ascensorul este acum, după mașina, cel mai popular mijloc de transport din lume.
De exemplu, în zgârie-nori din Centrul Rockefeller din New York, sunt instalate 216 de lifturi, care transportă 250.000 de persoane pe zi.Istoria dispozitivelor de ridicare datează din secolul al treilea î.Hr.Grecia a construit temple și apoi a ridicat elementele coloanelor și toate materialele din constructii grele, folosind, în plus față de scripeți simpli, sisteme cu contragreutăți încărcate cu nisip, sau pe partea de sus a unei schele, un scripete care a permis ridicarea sarcinilor contrabalansate de o contragreutate încărcata treptat.Se pare că, chiar și în palatul lui Nero în 50 d.Hr. cca au fost trei dispozitive de ridicare.În mine au fost construite sisteme pentru ridicarea materialelor și a lucrătorilor.În 1854 Expoziția Mondială de la New York, Elisei Otis a introdus un dispozitiv de siguranță împotriva căderii accidentale a cabinei. În practică, din acel moment a început adevărata istorie a ascensorului și dezvoltarea acestui sistem de transport.
Într 1857 într-un magazin din New York a fost instalat un lift abur.Înălțimile mai mari au fost cucerite în 1931 cu 381 m. Empire State Building.În turnul Eifel deschis în 1889 cu ocazia Expoziției Universale de la Paris, erau cinci lifturi hidraulice.Printre ele a fost o platforma cu cabină panoramică cu o capacitatea de 75 de persoane. A condus liftul un manipulator, în timp ce un ofițer a fost responsabil de deschiderea ușilor.Liftul a rămas în funcțiune pentru 83 ani.În primele ascensoare, un manipulator în interiorul cabinei aștepta comanda- voce, practic se striga din planurile de „ridicare” ( de la etaje).Mai târziu, în timp, becuri de semnalizare avertizau chemarea ascensorului la etaje. Mișcarea a fost condusa din cabina de manipulator cu o pârghie.În 1937 a fost introdus primul ascensor cu programare, adica, care colecta comenzile de la fiecare etaj pe parcursul cabinei în mișcare.În anii ’50 devenise ceva obisnuit, folosirea ascensoarelor cu usi automate, echipate cu dispozitive de protecție si celulă fotoelectrică.
Dezvoltarea tehnologiei electronice a făcut posibilă înlocuirea echipamentului electromecanic cu circuite digitale care controlează fiecare etapă a mișcării liftului.Printre cele mai recente evoluții, totusi, enumeram:
1) Reglajul electronic a vitezei, care în plus față de a face extrem de dulce pornirea și oprirea cabinei, permite oprirea lui exact la nivelul etajului; Aceasta este, de asemenea, o condiție necesară pentru îndeplinirea celor mai recente standarde de siguranță (printre principalele cauze ale accidentelor sunt înregistrate tocmai poticnirea pe treptele care sunt create între podeaua etajului și cabină), și anume realizarea cu precizie a opririi adecvate si nivelarii la etaj, în conformitate cu standardele ascensoarelor pentru accesibilitatea persoanelor cu handicap EN 81-70;
2) eliminarea salii masinii prin schimbarea dispozitivelor motorului, troliului și a panoului de comanda, – realizat în formă foarte compactă – în cadrul putului, cu scopul de a economisi spațiu în clădire;
3) reducerea spațiul vertical de securitate în puțul ascensorului, în partea de sus și / sau de jos, astfel încât să se reducă dimensiunile verticale ale ascensorului din clădire, în special dacă există.